پیام تسلیت رییس دانشگاه یزد در سوگ نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید استان یزد

اهتمام ویژه و حمایت‌های ارزنده آن فقید سعید در برهه‌های مختلف به‌ویژه در دوران عضویت در هیأت امنای دانشگاه یزد نقطه عطفی در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه‌ای این دانشگاه بود. بی‌گمان اقدامات خیرخواهانه و کمک‌های مؤثر و بی‌شائبه ایشان در رفع مشکلات دانشگاه، چونان برگی زرین در کارنامه افتخار و اعتلای این مجموعه علمی و آموزشی به‌یادگار خواهد ماند.

انالله و انا الیه راجعون

در بیست و نهمین سالروز شهادت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره)، در حالی‌که مسؤولان دانشگاه یزد با درخواست از یادگار گرانقدر آن شهید فرزانه و امام جمعه محبوب دیارمان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی برای پذیرش اعضای شورای این دانشگاه، در صدد حضور در محضر مبارک آن عالم وارسته به منظور ارایه گزارش کارهای انجام‌شده و بهره‌مندی از رهنمودهای ایشان بودند، به ناگاه استماع خبر فقدان این عزیز دانشمند، موجی از تأثر و تألم را در دلهای اساتید، کارکنان و دانشجویان متعهد این دانشگاه ایجاد کرد.

آن روحانی فاضل در دوران عمر پربرکت خویش نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) اهتمام خاص داشت و در سنگر مقدس امامت جمعه نیز در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش وافر نمود.

اهتمام ویژه و حمایت‌های ارزنده آن فقید سعید در برهه‌های مختلف به‌ویژه در دوران عضویت در هیأت امنای دانشگاه یزد نقطه عطفی در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه‌ای این دانشگاه بود. بی‌گمان اقدامات خیرخواهانه و کمک‌های مؤثر و بی‌شائبه ایشان در رفع مشکلات دانشگاه، چونان برگی زرین در کارنامه افتخار و اعتلای این مجموعه علمی و آموزشی به‌یادگار خواهد ماند. اخیراً نیز که این دانشگاه افتخار تدوین و انتشار دو کتاب یکی در زمینه معرفی ابعاد شخصیتی و سیره عملی شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) و دیگری در خصوص خطبه‌های شورانگیز آن شهید والامقام در سنگر نماز جمعه را بر عهده داشت، حمایت‌ها و نظارت عالیه آن فقید سعید مایه دلگرمی و پشتوانه سترگی برای دست‌اندرکاران این مجموعه بود.

اين جانب ضايعه فقدان آن عالم وارسته را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم متدين و شهيد پرور یزد و به ويژه خانواده محترم و بازماندگان شريف ايشان تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند منان براي آن فقيد سعيد رحمت واسعه الهی مسألت مي نمايم.

سید علی محمد میبدی

رییس دانشگاه یزد

11تیرماه 1390

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا